Повернутись на головнуНа головну
Світлий режим
Світлий режим
Армія+ logo small light

Я не можу авторизуватися в Армія+. Що мені зробити?

Попри те, що ви на службі, ваш ТЦК та СП міг не оновити дані і лишити вас як військовозобов'язаним. Це блокує авторизацію.

Вам не треба їхати в ТЦК, щоб виправити дані. Алгоритм нижче має низку різних кроків. Десь потрібно почекати і повторити дії. Але пройшовши все, ви зможете оновити дані. І почати треба із застосунку Резерв+

Що таке Резерв+?

Це застосунок для військовозобов'язаних і резервістів. Через нього можна оновити облікові дані.

Встановити Резерв+ тут

Apple app store logo darkApp StoreGoogle play market logo darkGoogle Play

Зайдіть в Резерв+ і оберіть
«Виправити дані онлайн»

Бачите цей екран?

Тоді тисніть тут і зробіть запит через Армія+

Бачите цей екран?
Тоді внесіть свої дані там

Зверніть увагу!

Оберіть саме той ТЦК, через який ви мобілізувалися.

Якщо ви пішли безпосередньо до частини, а не через ТЦК, то оберіть ТЦК за місцем реєстрації.

24 години

Тепер знову зайдіть в Резерв+ та оновіть документ

Бачите цей статус —
«Знято»?

«Військовослужбовці» — така має бути підстава зняття вас із обліку

Тепер — знову черга Армія+

Якщо додаток уже встановлений, видаліть і встановіть заново

Встановіть
Армія+

Застосунок для військових

Apple app store logo darkApp StoreGoogle play market logo darkGoogle Play

Ви змогли авторизуватися зараз?

Так, все добреНі, бачу цей екран

Зверніть увагу!

Оберіть саме той ТЦК, через який ви мобілізувалися. Якщо ви пішли безпосередньо до частини, а не через ТЦК, то оберіть ТЦК за місцем реєстрації

2 дні

Авторизація успішна

Так, все добреНі, досі бачу свою заявку

Тоді треба відкликати заявку. Нижче показуємо, як це зробити.

Тепер знову внесіть дані в Армія+. Тисніть на кнопку нижче — нагадаємо, який вигляд це має

Внести дані в Армія+ знову

Не вдалося і цього разу

Нам дуже шкода. Та вирішення все одно буде — зверніться до стройової та попросіть підготувати список військових для оновлення даних. Вони мають відправити його по СЕДО до вашого ТЦК та СП.

Зразок звернення

Питання та відповіді

Є запитання? — Ставте

Відповімо протягом двох робочих днів.

Ні, якщо військовослужбовець проходить службу менше двох місяців, оновлення/виправлення даних про службу через заявки Армія+ та Резерв+ може не спрацювати.
Користувачі Android можуть стикатись з помилками під час спроби авторизуватись у застосунку через BankID чи Дію. У цей момент Армія+ звертається до вашого браузера. І подекуди браузери Android, зокрема такий популярний, як Chrome, можуть некоректно реагувати на такі запити. Якщо у вас виникає помилка під час переходу в браузер, просимо використовувати Microsoft Edge або Opera, які є більш стабільними в роботі.
Є запитання? — Ставте

Відповімо протягом двох робочих днів.

Міністерство Оборони України logo dark
Генеральний штаб Збройних Сил України logo dark
Будьте в курсі оновлень — підписуйтесь на наші соцмережі
Facebook logo dark FacebookInstagram logo dark Instagram
© 2025 Всі права захищені
Обробка персональних даних